Skins is dé bestemming waar luxe, creativiteit en schoonheid samenkomen. Met een zorgvuldig gecureerd portfolio van internationale nichemerken inspireren we onze klanten al bijna 25 jaar met het beste dat de wereld van beauty te bieden heeft. Als Junior Brand Manager speel jij een sleutelrol in het bewaken en versterken van het Skins DNA. Je spot nieuwe merken, vertaalt trends naar relevante brandprojecten en draagt actief bij aan de consistente merkbeleving die Skins zo onderscheidend maakt. In deze rol combineer je creativiteit met strategie en werk je samen met het Brand team aan het verder uitbouwen van een iconisch merk.
Heb jij een neus voor de mooiste beautymerken, een scherp gevoel voor branding en een passie voor luxe? Kun jij moeiteloos schakelen tussen creatief denken en strategisch handelen? Dan is dit jouw kans om onderdeel te worden van Skins. Als Junior Brand Manager bewaak en versterk je het Skins DNA, terwijl je tegelijkertijd op zoek bent naar nieuwe merken die ons assortiment verrijken. Jij bent degene die trends spot, verbindingen legt en kansen omzet in concrete projecten. Samen met het Brand team zorg je ervoor dat alles wat Skins uitstraalt klopt, van merkselectie tot creatieve doorvertaling.
Je werkt nauw samen met de Brand Manager en de Brand Director en speelt een proactieve rol in het realiseren van inspirerende brandprojecten en strategische samenwerkingen.
De volgende werkzaamheden behoren onder andere tot jouw functie:
Je bent een merkdenker met een commerciële mindset én oog voor detail. Je begrijpt hoe een sterk merk wordt gebouwd en hoe nieuwe labels kunnen bijdragen aan het grotere geheel.
Jij brengt mee:
Als Junior Brand Manager ga je aan de slag bij een snelgroeiend bedrijf dat zich richt op luxe cosmetica. Skins biedt een veelzijdige functie in een gezellige, informele werksfeer. Samen met een enthousiast team van meer dan 100 collega’s op ons hoofdkantoor maak jij elke dag het verschil.
Wij bieden jou:
Een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de StichtingFraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Met de oprichting van Skins in 2000 werd de Nederlandse cosmeticabranche opgeschud. Door internationale boutique brands als eerste exclusief naar Nederland te brengen, werd de basis gelegd voor het sterke merk dat Skins vandaag de dag is. Al bijna 25 jaar reizen we de wereld over op zoek naar verhalen, merken en producten die raken. Onze 200 toegewijde medewerkers dragen dagelijks bij aan het succes van de organisatie en nemen onze klanten mee op een unieke ontdekkingsreis binnen de wereld van Skins.
Bij Skins geloven we in een zorgvuldig en persoonlijk sollicitatieproces, zodat we samen ontdekken of we de perfecte match zijn. Hier is wat je kunt verwachten:
Ben jij klaar om je onder te dompelen in de wereld van Skins? Solliciteer vandaag nog!