Floor Manager – Antwerpen

Floor Manager – Antwerpen

Floor Manager

Als Floor Manager voor onze Skins boutique in Antwerpen, word je ondergedompeld in de wereld van uitzonderlijke boutique merken. Iedere dag krijg je de kans om klanten mee te nemen in de rijke verhalen en bijzondere ingrediënten achter onze producten. Als Floormanager ben jij de inspirerende kracht voor het team, waak je over de vertaling van onze merkwaarden in jouw boutique en stimuleer je het team om hun skills naar een volgend niveau te tillen.

Ben jij klaar om een team van enthousiaste Skins Advisors te begeleiden? Lees dan snel verder!

Wat we van jou verwachten

Functie-eisen

Je hebt een passie voor cosmetica en kijkt ernaar uit om meer te leren over onze producten en merken. Bovendien herken je jezelf in het volgende:

  • Je kan minstens twee jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen retail voorleggen;
  • Je communicatie in het Nederlands is vlot;
  • Je hebt een goede basiskennis van cosmetica en een sterke affiniteit met minstens één van onze productcategorieën;
  • Je hebt een hartelijke en verzorgde uitstraling;
  • Je neemt initiatief en ziet kansen om het succes van de boutique te vergroten;
  • Je werkt vlot met verschillende computerprogramma’s en past je gemakkelijk aan aan nieuwe systemen;
  • Je bent leergierig en enthousiast om opleidingen en trainingen te volgen;
  • Bij voorkeur woon je in Antwerpen;
  • Klant- en servicegerichtheid zitten in je DNA. Je luistert naar de klant en speelt in op diens noden;
  • Je bent leergierig en proactief;
  • Weekendwerk vormt voor jou geen enkel probleem.

Wat we jou te bieden hebben

Aanbod

Als Floor Manager ga je aan de slag bij een snelgroeiend bedrijf dat zich richt op luxe cosmetica. Om ervoor te zorgen dat je jouw rol optimaal kunt vervullen, laten we je kennismaken met onze boutique brands, zodat je kunt uitgroeien tot een echte Skins expert.

Verder bieden we jou:

  • Een deeltijdse functie: 28 tot 32 uur in 4 dagen per week;
  • Een contract voor onbepaalde duur;
  • Een flexibel uurrooster in diensten van 6 of 8u;
  • Een afwisselende job in een aangename, informele setting;
  • Een warme werkomgeving waar je als persoon echt gewaardeerd wordt;
  • De kans om een enthousiast team te leiden en in hun kracht te zetten;
  • Toegang tot onze Skins Academy en heel wat opleidings- en doorgroeimogelijkheden binnen Skins.
  • Een vrij weekend per maand.

BOVENDIEN BIEDEN WIJ:

  • Een marktconform bruto-maandloon op basis van ervaring;
  • Een 13de maand en vakantiegeld;
  • Een wettelijke vergoeding voor woon-werkverkeer;
  • Een toeslag voor zondagwerk;
  • Maaltijdcheques van €6 per gewerkte dag;
  • Een mooie personeelskorting op de unieke producten uit ons assortiment.

De wereld van Skins

Organisatie

Met de oprichting van Skins in 2000 werd de Nederlandse cosmeticabranche opgeschud. Door internationale boutique brands als eerste exclusief naar Nederland te brengen, werd de basis gelegd voor het sterke merk dat Skins vandaag de dag is. Al bijna 25 jaar reizen we de wereld over op zoek naar verhalen, merken en producten die raken. Onze 200 toegewijde medewerkers dragen dagelijks bij aan het succes van de organisatie. Zij nemen onze klanten mee op een unieke ontdekkingsreis binnen de wereld van Skins.

Sollicitatieprocedure

Bij Skins geloven we in een zorgvuldig en persoonlijk sollicitatieproces, zodat we samen ontdekken of we de perfecte match zijn. Hier is wat je kunt verwachten:

Solliciteer eenvoudig via onze website.

Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie.

We plannen een online intakegesprek.

We nodigen je uit voor een eerste gesprek op locatie, er volgt eventueel een tweede gesprek.

Zijn we een match? Gefeliciteerd! Je bent onderdeel van het Skins-team.

Solliciteren

Ben jij klaar om je onder te dompelen in de wereld van Skins? Solliciteer vandaag nog!

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors