Bij Skins geloven we dat luxe beauty draait om beleving, ontdekking en perfectie tot in detail. Achter die beleving staat een zorgvuldig afgestemd assortiment op het juiste moment en op de juiste plek. Daarom zoeken wij een Merchandise & Demand Planner die met analytisch inzicht en commerciële scherpte zorgt voor de perfecte balans tussen vraag, voorraad en performance en daarmee een onmisbare schakel is in het succes van Skins.
Als Merchandise & Demand Planner ben jij verantwoordelijk voor het optimaal beheren en voorspellen van de vraag en voorraad binnen jouw productcategorie. Je speelt een sleutelrol in het realiseren van onze groeiambities door commerciële inzichten te vertalen naar betrouwbare forecasts, efficiënte voorraadstrategieën en concrete verbeter initiatieven.
Met jouw analytische vermogen en commerciële sensitiviteit zorg je voor een gezonde balans tussen beschikbaarheid, marge en voorraadwaarde in al onze verkoopkanalen. Je werkt nauw samen met Category Management, Finance, Logistiek en het B2B-team, en bent een volwaardige sparringpartner in commerciële en operationele besluitvorming.
Je rapporteert aan de Manager Merchandise & Planning en bent verantwoordelijk voor één of meerdere productcategorieën (zoals parfum, lifestyle, skincare, haircare of make-up). Binnen jouw domein ben jij de drijvende kracht achter vraagvoorspelling en voorraadoptimalisatie.
De volgende werkzaamheden behoren onder andere tot jouw functie:
Bij Skins stap je in een groeiende, inspirerende organisatie binnen de wereld van luxe cosmetica. Je krijgt de ruimte om jouw expertise verder uit te bouwen en een leidende rol te nemen in de professionalisering van onze merchandise en demand planning processen.
Wij bieden jou:
Een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de Stichting Fraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Met de oprichting van Skins in 2000 werd de Nederlandse cosmeticabranche opgeschud. Door internationale boutique brands als eerste exclusief naar Nederland te brengen, werd de basis gelegd voor het sterke merk dat Skins vandaag de dag is. Al bijna 25 jaar reizen we de wereld over op zoek naar verhalen, merken en producten die raken. Onze 200 toegewijde medewerkers dragen dagelijks bij aan het succes van de organisatie en nemen onze klanten mee op een unieke ontdekkingsreis binnen de wereld van Skins.
Bij Skins geloven we in een zorgvuldig en persoonlijk sollicitatieproces, zodat we samen ontdekken of we de perfecte match zijn. Hier is wat je kunt verwachten:
Ben jij klaar om je onder te dompelen in de wereld van Skins? Solliciteer vandaag nog!