Paid Social Content Marketeer – Amstelveen

Paid Social Content Marketeer – Amstelveen

Paid Social Content Marketeer

Bij Skins draait alles om beleving, schoonheid en kwaliteit. Als Paid Social Content Marketeer geef jij onze merken een podium binnen paid social: zichtbaar, onderscheidend en conversiegericht. Jij weet als geen ander hoe je creativiteit en performance samenbrengt in krachtige social ads die raken én renderen.

Wat we van jou verwachten

Functie-eisen

Wij zoeken iemand die de kwaliteit van onze paid social creatives bewaakt van idee tot livegang. Je voelt feilloos aan wat luxe betekent in een digitale context en vertaalt dit naar sterk beeld, video en copy. Je werkt nauwkeurig, denkt vooruit en combineert creativiteit met data om campagnes te creëren die niet alleen opvallen, maar ook resultaat opleveren.

Jij brengt mee:

  • HBO werk- en denkniveau in marketing, communicatie of een creative studie.
  • 2–4 jaar relevante ervaring met social content, bij voorkeur paid.
  • Ervaring met influencers, UGC en performance content.
  • Jij kent Meta Ads Manager en social formats goed.
  • Een creatieve én data-gedreven mind set.
  • Jij volgt trends op de voet en ademt social.
  • Affiniteit met premium beauty, fashion en lifestyle.

Wat we jou te bieden hebben

Aanbod

Als Paid Social Content Marketeer ga je aan de slag bij een snelgroeiend bedrijf dat zich richt op luxe cosmetica. Skins biedt een veelzijdige functie in een gezellige, informele werksfeer. Samen met een enthousiast team van meer dan 100 collega’s op ons hoofdkantoor maak jij elke dag het verschil. 

Wij bieden jou:

  • Een functie voor 40 uur per week.
  • Een passend en marktconform salaris van EURO 3000 – 3500 bruto per maand op basis van full time, salaris is afhankelijk van kennis en ervaring. 
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Personeelskorting op ons exclusieve assortiment.
  • De ruimte om mee te bouwen aan onze snelgroeiende en energieke organisatie.
  • Toegang tot onze Skins Academy.
  • Onbeperkte professionele coaching via Open Up.
  • Pensioenopbouw.
  • Mogelijkheden voor hybride werken.

 

Een integriteitscontrole via het waarschuwingsregister van de StichtingFraude Aanpak Detailhandel is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

De wereld van Skins

Organisatie

Met de oprichting van Skins in 2000 werd de Nederlandse cosmeticabranche opgeschud. Door internationale boutique brands als eerste exclusief naar Nederland te brengen, werd de basis gelegd voor het sterke merk dat Skins vandaag de dag is. Al bijna 25 jaar reizen we de wereld over op zoek naar verhalen, merken en producten die raken. Onze 200 toegewijde medewerkers dragen dagelijks bij aan het succes van de organisatie en nemen onze klanten mee op een unieke ontdekkingsreis binnen de wereld van Skins.

Sollicitatieprocedure

Bij Skins geloven we in een zorgvuldig en persoonlijk sollicitatieproces, zodat we samen ontdekken of we de perfecte match zijn. Hier is wat je kunt verwachten:

Solliciteer eenvoudig via onze website.

Onze recruiter bekijkt jouw sollicitatie.

We plannen een online intakegesprek.

We nodigen je uit voor een eerste gesprek op locatie, er volgt eventueel een tweede gesprek.

Zijn we een match? Gefeliciteerd! Je bent onderdeel van het Skins-team.

Solliciteren

Ben jij klaar om je onder te dompelen in de wereld van Skins? Solliciteer vandaag nog!

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors